Heiiii, hoooo!

Standard

Stiu,stiu n-am mai scris aici de o gramada de timp si cu ocazia asta vreau sa ii salut pe cei care inca mai nimeresc prin zona.

Am zis ca daca trec si de 21 mai si nu vine sfarsitul lumii ar trebui sa mai sterg praful de pe lada cu zestre si sa mai scriu un cuvant doua.Acum daca nu m-am inaltat, inseamna ca sunt 2 posibilitati : ori a fost vrajeala ori n-am fost destul de vrednica sa ma duc printre cei drepti,e discutabil.

Recunosc ca nici nu am mai citit ce se petrece prin blogosfera ista dar asa sporadic din ce-am vazut nimic nu s-a schimbat poate numai prostia a evoluat la super-prostie ,dar mna era de asteptat.

Pe la teveu oamenii isi dau foc,se catara pe stalpi ,se arunca in rauri si pe internet credinciosii se lupta cu homeopatia,cu medicina,cu toata lumea ca niste soldatei vrednici de stima ce sunt.

Citisi o chestie ieri cum o duduie insarcinata a fost la doctor si a aflat ca fatul e mort dar nu a acceptat sa fie chiuretata pentru ca inca mai spera la o minune.Lucru normal si sanatos zic eu,sper ca si altele sa ii urmeze exemplul si sa ne spuna si noua rezultatul experimentului.Abia astept sa vad niste invieri intrauterine ar depasi ca interes pe bianca a lu’ bote si chiar paruiala dintre zavoranca si mamica-sa.

In alta ordine de idei cica avem cea mai mare rata de analfabetism din Europa, dar eu nu cred, cum putem sa fim analfabetzi cand limba nuastra e o comuoara shi buotickul nuostru o vorbeshte asha mumos?

Tara arde si baba isi face braid-uri in timp ce beleste ochii la E.coli mutant si da cu castravetii infestati de pamant.

Cu stima si respect tovarasi!

4 responses »

  1. Așa măi Don’șoară D, că am crezut că te-a trăznit Zeus. Cum ai rezolvat cu rezi? Sau nu te privea personal?

    Vezi că s-a strâns oreșce grup de atei (mai exact, mai mult de ateiste) prin Craiova (parcă de pe acolo erai, nu?), dacă vrei te pun în contact cu restul lumii, mai ales dacă ai cont pe feisbuc (dar se rezolvă și fără)

  2. Salut Zergu,incearca Zeus dar sunt prea iute de picior pentru el🙂.
    Referitor la rezidentiat,am fost organizator,nu participant…mai am de papat lapte pana atunci.
    Si nu sunt din Craiova , dar merci de oferta oricum.
    Cu stima si respect😉

Lasă un răspuns

