Atotstiutor

Standard

Cat de plin de tine poti sa fii ca in momentul in care ti se cere o argumentare sa te citezi tot pe tine?

Serios, adica cum as pica eu ca in momentul in care sunt contraatacata sa fac trimitere tot la un articol de-al meu?

Da, ma refer la o discutie cu un domn pe blogul dansului in care ca raspuns la o problema mi-a dat ca argumentare alte articole de ale lui…si in momentul in care l-am intrebat daca el considera ca are 100% dreptate mi-a zis ca am chef de cearta.

Da, mi-a facut ziua :)) si da era un  blog patruns de spiritul crestin.

A da, ca sa fiu corecta :http://alexcurbet.wordpress.com/2009/11/07/dance4life-in-chisinau-sau-de-ce-le-trebuie-la-toti-prezervative-daca-nu-sunt-hiv-pozitivi/#comment-1988

Stiu titlul pare halucinant dar este adevarat

2 responses »

  1. Curbet ala e un pocait ordinar, un gunoi uman, o pata pe obrazul umanitatii.

  2. draga adrianarvunescu.wordpress.com care nu esti roman dar vorbesti romana din intamplare.sa nu dai din picioruse ca nu ti-am aprobat comentariul da limbajul ala il folosesti la tine acasa cu cei dragi tie nu cu mine,pt. ca ‘mna n-am eu chef sa te ascult.
    toate cele bune a, si sa nu uit tot ce imi doresti tu mie iti doresc si eu tie cu caldura si voiosie.
    p.s:vezi ca ai de iti zic ca esti frumos si destept te mint😐

Lasă un răspuns

