M-am convertit!

Standard

jesus

L-am gasit pe Dumnezeu!

Dumnezeul blogurilor bineinteles,in materie de umor maxim.

Bai da asa ceva,serios,in fiecare zi spun ca gata le-am vazut pe toate.

Pentru o portie bune de ras dati click aici:

http://crestintotal.ro/2009/11/04/anti-virus/

Stiu nu e bine ca ii fac trafic dar serios, omu’ merita ceva pentru efortul depus.

Ca sa va fac un rezumat,in articol vezi gasi informatii despre ultimul anti-virus scos pe piata,va va apara impotriva gripei porcine si a pacatelor in acelasi timp,nu ocupa mult pe hard si este revelatia Microsoft-ului : Iisus Hristos Antivirus…soon in a store near you!Daca n-aveti bani,il gasiti de downloadad moaca, insa nu sunt garantate toate optiunile,depinde de biserica de download.

Pentru o alternativa,va prezint eu anti-virusul meu,facut in baie acasa si zic eu ca a iesit mai bine ca al lor si e si ieftin ca braga va prezint The Invisible Pink Unicorne:

Pink_Unicorn_by_rlhcreations

3 responses »

Lasă un răspuns

