Misoginul si Timotei al Bibliei

Standard

0Timotei

Ideea articolului era ca: unu nu vrea sa isi vaccineze copiii pentru rubeola rujeola etc,ca vrea sa fuga in munti pentru ca vine apocalipsa ,si ca sotia nu e de acord cu deciziile lui.

Eu in imensa mea intelepciune de femeie am zis ca astfel de comportament nu ar trebui incurajat de catre ceilalti  ba chiar laudat, pentru ca pune in pericol sanatatea si dezvoltarea cat de cat normala a unui copil.

Am primit urmatoarea replica:

„Femeie de ce vorbesti daca nu cunosti? oare esti tu mai calificata decat medicii cu repuatie? mai citeste pe acest blog sunt multime de informatii referitor la vaccinuri.

1 Timotei 2, 11-12:
11. Femeia să se înveţe în linişte, cu toată ascultarea.
12. Nu îngăduiesc femeii nici să înveţe pe altul, nici să stăpânească pe bărbat, ci să stea liniştită.”

Pentru ca nu am vrut sa spurc pe nimeni pe acolo,deoarece in definitiv nu cel care scrisese articolul mi-a dat aceasta replica ci un oarecare, imi acord totala libertate de a ma destrabala pe blocul meu micut.

1.Ia-ti Biblia si baga-ti-o in cele mai ascunse locuri unde nici soarele nu are prilejul sa ajunga de prea multe ori.

2.Timotei(era si un sampon parca odata),nu ma intereseaza cine este Timotei,din punctul meu de vedere poate sa fie unul care isi batea nevasta.

3.Ia-ti Biblia si da-ti cu ea in cap pana se transforma in Timotei.

4.Daca tu iti ghidezi viata dupa ce spune Timotei vai de nevasta ta.

5.Sunt curioasa daca tatal tau ti-a sters mucii cand erai mic,ti-a citit prima poveste,sau te-a mangaiat cand erai bolnav.

6.Iti compatimesc mama (a mai spus ca isi iubeste parintii la fel dar ca tata e intelepciunea) inseamna ca nu a fost buna decat sa iti dea sa mananci.

7.Fii nebun! Dezvolta o rasa de femei fara gura si creier,iti dai seama in ce rai ai fi?

8.Cand m-oi cita eu, si ti-oi spune: asculta de mine !atunci imi citezi si tu de unde vrei.

9.Ia Biblia si arunc-o pentru ca te depaseste.Nu zic ca Biblia e o lucrare idioata,pacat ca e citita de idioti

10.Pe tine chiar te rog sa te duci in munti si sa mananci coaja de copac dar nu-l uita pe prietenul Timotei.

Uite mi-am facut si eu un decalog.Eu in asta cred.Pot sa ma citez de acum in colo?Si tu sa dai ascultare la ce zic eu?

Un mic pies : discutie purtatata pe blogul lui saccsiv…sa nu zica Doamne Doamne ca fur …

23 responses »

  1. esti foarte tare.
    din pacate The Attack of the Stupid will never stop.
    Azi era in libertatea teoria conspiratiei cu virusul h1n1 dezvoltat in laborator. imi venea sa le impusc redactia in creieri dar mi-am dat seama ca cei care se tem cel mai tare mor cel mai repede :))

  2. chiar astazi am avut un curs cu fostul secretar de stat al sanatatii domnul profesor doctor Aurel Nechita si ne-a vorbit despre treaba cu gripa si cu vaccinul si sa mor daca a zis ca e vre-un germen de diavol in el…dar bine poate vrea sa ne spele creierele in timp ce ne invata sa ne salvam semenii care sunt atat de blanzi si dulci si suavi :))

  3. hmmm, trist dar adevarat ca exista astfel de oameni….

  4. ps:nu vreau sa fiu morbida, si chiar nu amenint pe nimeni(intretimp, gandurile mele de sinucidere au disparut), dar aveam o curiozitate: dc ma imbatam ranga, si incercam sa ma inec in cada plina cu apa, asezandu-ma cu fata in jos(cred ca intram in coma aloolica destul de repede, ca eram beata rau, dupa cum am mentionat) ce sanse aveam sa mor(sa nu am un reflex si sa ma rasucesc de ex..)? Asta e o curiozitate de pe vremea cand ma gandeam intens…
    si mai aveam o intrebare: ce se afla in dreapta sub coaste? care doare dc alerg prea mult, sau prea repede?

  5. 1.depinde cat erai de ranga.daca erai praf de tot exista posibilitatea sa mori cu fata in jos fara sa ai reflexe,mai ales daca erai intrata in coma.pt ca alcoolul incetineste reflexele sau chiar le face sa dispara de tot.
    2.ar putea fi fierea mai ales daca se asociaza si ceva probleme digestive.

  6. 1)Uhh, inspaimantator, asta era pe vremea aia o alterantiva(ma gandisem sa ma spanzur dar n-aveam curaj). Pare o nebunie, dar nici eu nu-i intelegeam pe altii, pana n-am trecut eu insami printr-o astfel de experienta…iti dai seama? acum as fi fost moarta sau cu probleme grave…
    2)fierea? scuza-ma dar eu nu stiu anatomie deloc…..o sa incerc sa caut pe google….si altceva, splina e in stanga?a trebuit sa alerg ca o nebuna dupa tramvai, si mi-am adus aminte…asta era acum cateva zile….
    3)si tie iti place Mircea Badea? il vad in blogrollul tau…eu il urmaresc zilnic pe net…

  7. 1.important este ca ai revenit la ganduri mai bune
    2.da, splina este in stanga
    3.omu’ ala ma face sa adorm mai vesela.imi place si il respect pentru ca de cele mai multe ori are opinii mai mult decat pertinente si puse intr-un mod umoristic

  8. Revenind: fantezia asta cu plecatul in munti o aveam si eu in copilarie..pur si simplu ideea de a fugi de propriul destin, de atmosfera apasatoare de acasa….dar e rau ca unii chiar cred in fantezia asta
    teoria conspiratiei;poate vac nu e nociv, dar oamenii simt, intuiesc ca ceva e in neregula in general cu cei de la conducere si atunci devin f suspiciosi…
    sincer, nu cred ca va pleca cineva…..asa ca, e doar o fantezie de evadare….

  9. sper, ca voi reusi sa-mi rezolv problemele, acum m-am retras din poli, la anu dau admitere la info la univ, deci tot stress, dar in mod ciudat desi am trecut prin esecul asta, retragerea de la fac, nu ma simt distrusa, ba chiar dupa cum spuneam mi-am revenit…sper sa nu mai trec vreodata prin experientele de anul trecut…sper….

  10. majoritatea oamenilor nu sunt informati si apleaca urechea la prima chestie pe care o aud sau selecteaza ce le convine ,nu e vb de intuitie la ei…ca sunt oameni care din motive mai bine intemeiate sau nu,refuza vaccinul e altceva dar ca sa spui ca daca faci vaccinul te dai de partea satanei deja sarim calul…zic eu
    pai si eu acum mi-as lua casa la munte si m-as duce sa schiez ca abia ce a nins🙂

  11. n-ai de ce sa te simti distrusa…si eu am renuntat la prima facultate dupa un an pentru ca am descoperit ca nu mi se potrivea.important este sa iei acum o decizie corecta dupa ce ai strans si ceva experinta.si sa stii ca singurul lucru care nu poate fi rezolvat e moartea,in rest totul are o rezolvare

  12. la ce fac fusesei prima oara?eu am facut deja 2 ani+anu asta ca invat pt noua admitere=3 ani…dar nu faptul ca ies la 27 de ani ma inspaimanta ci ideea ca acum dc nu reusesc e chiar rau…de data asta nu m-au obligat parintii..cum e la medicina, parca e de 6 ani, apoi tre sa mai faci master sau direct rezidentiatul?
    la info dc nu ai medie min 7, nu poti sa intri in master si numai cu 3 ani nu poti sa te angajezi si nici in invat nu se poate…bine, acuma eu ma axez pe admitere…ca asta egrija mea..inainte am fost la Electronica si era de cosmar….

  13. Draga Domnisoara D,

    studiaz contextul cartii Timotei din biblie, si nu manipula rupind din contexta asa cum iti palace.

    1. cuvintul nu inseamna in limga Greaca „mutenie” ci a invata fara galagie sau in liniste,
    din 12 se observa o problema unde femeile au preluat conducerea in biserica deci este in contextul de biserica

  14. dragul meu , nu mie trebuie sa imi reprosezi scoaterea din context ci confratelui tau care a folosit citatul in discutia aceea.

    atrage atentia cui trebuie😉

  15. Timotei, Timotei… eu cred că head end shoulders e mult mai bun, indiferent cine vrea să scape de …mătreaţă: ateu, credincios, popă…

  16. În altă ordine de idei, textul e foarte bun, umor de calitate. Felicitări.

  17. aha, deci pe blogu asta se pot pune intrebari de-astea?
    cat timp ia sa mori spanzurat si cat de dureros este(mai ales dc nu ai loc sa sari de la inaltime si esti destul de usor vreo 60 de kg)?
    ps:normal ca sunt o ciudata dar dc ai raspuns unui ciudat sus….mi-am permis si eu curiozitati morbide…

  18. de murit mori relativ repede,cateva minute. de durut?acuma na,dupa preferintele fiecaruia unii spre exemplu se sufoca in timpul actului sexual pt a avea un orgasm mai puternic.
    daca mai ai intrebari „de-astea” te astept cu drag🙂

  19. deci nu te-am socat, inseamna ca nu te sochezi usor.
    eu auzisem ca e groaznic de dureros…vei atrage multi ciudati pe blog…

Lasă un răspuns

