Unde banul nu e …nimic nu e

Standard

images10

Ca sa citez un nene batran,batran care se ocupa cu stand-up comedy dinainte sa imi faca ai mei schitele de procreere…si anume George Carlin:”Dumnezeu este omniprezent,atotstiutor,atotputernic…insa are o problema cu banii!Nu stie cum sa ii gestioneze si mereu are nevoie de mai multi!”

Este o parafrazare bineinteles, pentru ca nu ne referim chiar la conceptul de divinitate,si pentru ca tot m-am luat de slujitorii Lui,acum vreau sa ma leg de blogarasii crestini.

Prima oara cand am citit un blog de genul asta,am dat peste un articol despre un tanar care a fost atras de fortele intunericului catre satanism…Doamne Doamne l-a trasnit,omu’ a paralizat si dupa indelungi suferinte…intr-o dimineata a clipit de 2 ori din gene si a vazut umbra unui plop in forma de cruce si a zis:Ma intorc la tine salvatorul meu!

Nu am povestit cuvant cu cuvant insa asta era ideea.

Oricum,desi am ras pentru ca erau multi evlaviosi care turnau cu Doamne ajuta p’acolo,m-a uimit cum blogurile astea sunt un fel de ou Kinder cu surpriza inauntru.

Gasesti acolo tot ce vrei,paginile lor au devenit un fel de hi5 cu multe reclame.E ca atractia pentru ciori…unde sclipeste mai mult acolo se aduna toti.

Sunt petitii impotriva cipurilor biometrice,temutele 666,poza fiind una cu un nene bizar care are un scanner in frunte(brrr)…petitii impotriva pasapoartelor biometrice,impotriva politiei,impotriva homosexualilor,anti U.E,anti Mc Donald’s…cate probleme pentru un singur Dumnezeu…numai dubiosii astia de hamburgeri intineaza creierilor tinere si pure ale oamenilor.

Bine,ca fac oamenii petitii e treaba lor,maine poimaine o sa faca petitii si impotriva iesitului pe strada dupa ora 7,interzicerea animalelor de companie,si participarea(cu pontaj,ca sa nu traga careva chiulul)la toate evenimentele si puparea tuturor moastelor ce le au in posesie.

Ziceam de setea de bani,pai da criza loveste si sufletele cele mai inalte,pe unele gasesti reclame mai ceva ca in ziarele de vineri cu vanzari si cumparari diverse.Ochiul diavolului e dulce si el,na…

Cel mai mult imi plac insa,ceva ce eu aseman cu topurile de prieteni de pe diferitele site-uri,si aici nu vorbesc de un blogroll,nuuu…sunt ceva, niste grupuri pe orase si probabil isi trimit rugaciunea de dimineata,pranz si seara…si care strange mai multe e cel mai popular…or sth..o_O

Anyway,acum ca tot e revolta cu cipurile astea am gasit pe un blog ce a spus cel care le-a inventat,cica Carl Sanders il cunoaste personal pe Isus Cristos…Ce face?

Eu as fi curioasa: cate beri au baut impreuna?in ce limba vorbeste?e blond sau brunet?a iubit-o cu adevarat pe Maria Magdalena?l-a iertat pe Iuda?si cel mai important sus in rai sunt locuri pentru fumatori?just asking…banuiesc ca e baiat de treaba daca are cunostinte apropiate pe la noi p’aci….

11 răspunsuri »

  1. interesant ce zici. ideea e ca orice este legat de credinta …atrage… pro sau contra.

  2. mi-am facut blog.n-am pus nimic interesant, dar am blog.Nu stiu cum pun linkuri in lateral catre alte bloguri…dar mai intreb..
    fecioaramaria.wordpress

  3. I-ai descris bine. Sper să se recunoască, că au orbul găinii când vine vorba de ei…

  4. d/si io sunt impotriva biometriei,da’n’am nimic impotriva sa o folositi voi totul e sa nu devina obligatorie pt.noi crestinii.asa ca facem si noi ce putem sa amanam inevitabilul…daca ne dati voie.@enervant/ce destept esti mah…fi capitanul nostru….+

  5. Dumnezeu e sarac bre n-are bani sa isi plateasca angajatii, l-a lovit criza, oricui i se poate intampla, el e intr-o criza continua… bagati si voi la cutia milei (asta dupa ce contribuiti pe celalalte cai „legale” obligatorii)… face si el d`un cip…

  6. nu stiu daca ai vazut zeitgeist (apropo de citatul din primul paragraf) dar daca nu ai facut-o ti-l recomand cu placere.
    aa,aterizai si eu la mataluta in blog si imi placu ce citii.asta ca sa justific comentariul lasat.

Lasă un comentariu