Helău gagica…asl pls?

Standard

sleepy1

Ieri,oameni buni,cica s-a discutat din nou bugetul din care o sa bagam la ghiozdan anu’ asta.

Nu ma bag in detalii pe baza bugetului pentru ca nu cunosc si nu ma intereseaza,dar a am vazut o stire asa draguta ca,mai,mai sa-mi dea lacrimile de mila.

Deci,s-au adunat ei,fruntea tarii,sa vada cum o dau de gard cu bugetul…si au muncit,si au muncit de la apus la asfintit si tamplele ardeau si sudoare se scurgea de pe frunti…

Ei,vax..chiar credeati?Neah,deci s-au adunat si oamenii au facut ce stiau mai bine: au facut nanita, au messengerit…au sustinut-o pe gagica de a propus nust ce amendament,si ei baieti buni i-au dat mai multe voturi decat trebuia(cate voturi sunt ma?92?cate ii trebuie ca sa treaca?baga acolo 98 ca merita)…si au admirat sexul frumos al plenului….si au stat ei asa pana cand au inceput sa se scurga precum pisatul boului,spre diferite problematici de maxima importanta.

Pana acum nimic nou,nu?Dar pana sa va zic de ce s-au plans ei,o sa va adresez cateva intrebari:

De cate ori nu ati pierdut nopti pentru ca aveati termene limite pentru proiecte,examene etc?

De cate ori nu v-a venit sa varsati pentru ca nu gaseati solutii la anumite probleme?

De cate ori nu s-au rasculat matele de foame pentru ca aveati atata treaba ca nu puteati sa manancati?

De cate ori ati plecat la 7 dimineata de acasa si ati ajuns noaptea dupa 10 ca,deh,ore prelungite pe la serviciu sau facultati?

De multe ori,nu?

Acum eu zic sa ne strangem cu totii intr-un cerc sa facem spirala pacii pentru ca ai nostri parlamentari:acum vreo 2 nopti s-au culcat la ora 2! pentru ca s-au gandit la buget :(…ati varsat o lacrima?

Pai ba,in speranta ca o sa dezvoltati o tumora inoperabila in zona rectala ,nu asta trebuia sa faceti in fiecare noapte de vre o 2 luni incoace?

35 responses »

  1. TM rulz si nu pentru ca suntem mai aproape de unguri cum spui dumneata (e nasoala afirmatia conteneste- o mai bine intrucat Aradul sau Oradea sunt tot pe acolo sau mai aproape deci, na!) ci pentru ca am fost sub secole de dominatie austriaca (civilizatie ar numi- o strabunii), am devenit Mica Viena, al 3lea oras ca importanta din acest imperiu, cu oameni care nu purtau rica intre ei indiferent de nationalitate(romana sau ungureasca, turca ori sarbeasca) de pe atunci, sau de dorintele politice ale fiecarui stat in parte ce incerca sa sape unul pe celalalt in fata cetatenilor. Avem cele mai multe investitii, aducem multi bani la buget (mai multi bani / cap de muncitor decat se aduce in Bucruresti oricum), avem cele mai bune facultati (daca doresti sa devii matematician bun mergi la Bucuresti, un medic bun la Iasi, dar pentru ingineri trebuie sa treci printre portile facultatii Politehnica din Timisoara :> ). Daca ti- ai pus in cap si timisorenii este pentru ca, nu pot sa o zic fara sa te simti jignita🙂 Oricum TM rulz nu te mai lua aiurea de orasul asta ca nici eu sau altii nu s- au luat aiurea de orasul tau. Nu ai trait in el si imi dau seama asta pentru ca cei mai multi nici nu mai vor sa plece, din pacate (in cazul unor „exemple” demne de expulzat in satele originare) Nu fi rasista cu ungurismul (sunt mai oameni decat romanii de multe ori) nu este frumos. Am niste pretentii de la tine daca tot faci o facultate asa mareata ca ce de medicina.

  2. stiu am postat comentariul gresit erau mai multe ferestre si eu ma scris direct. cer scz mi somn (:|

  3. atata timp cat cineva isi permite sa ma faca in toate felurile pentru simplul fapt ca sunt din Moldova…o sa ma iau si eu de respectivii ok?
    daca ar sta toti in banca lor nu ar mai fi probleme.
    si lasa-ma cu rasismul pentru ca sunt de parte
    mai bine sa nu ai asteptari de la nimeni ca sa nu fii deazamagit😉

  4. Uh mi- ai distrus un vis umed :-< si eu care speram ca totul in lumea asta este roz si toti sunt dornici sa imi intinda o mana de ajutor si portmonee peste portomonee plin cu bani. :-< La naiba trebuie sa ma mai maturizez si eu sa pot vorbi la acelasi nivel aici ca ma simt umpic inferior. De unde spuneati ca sunteti? Simt uneori ca o viata in orasul meu si prin ce am trecut palesc pe langa cuvintele voastre alese si ideile marete.

  5. ce vrei tu pana la urma?ca uite ma depasesti…nemultumirea care este?ca m-am luata de niste indivizi din Timisoara?sunteti frati?macati din aceeasi farfurie?

  6. Nu suntem frati de cultura, civilizatie si bun- simt. Cand te iei de Timisoara de iei practic de toata viata mea, de familie si de prieteni. Parca ma simt in exemplul inferioritatii raportate la tine. Iar faptul ca las omu sa ma ia de prost asta nu inseamna ca sunt? Sau? Vezi un mister etern al netului. Lipsa intonatiei sa iti dai seama cat de mult isi sustine un om o idee si o parere.Te ataca multi din Timisoara pentru multi (nu toti si nici eu nu ma enumar prin acei multi😉 ) au poate o scoala chinuita, cu parintii care au muncit pe branci in orasul asta sa le ofere un viiotr, sunt mandrii de orasul ce il reprezinta si plus de asta aici este o regula: Muncesti esti acceptat, nu laudat ci apreciat. Nu muncesti, poti sa pleci de unde ai venit, iar daca te si lauzi cu ce poti inainte de a face ceva, pai este totuna cu incapabilitatea ta (in orice domeniu nu doar munca, munca am folosit sub termenul de a depune un efort general sa realizezi ceva) PS: Sunt ungur. PS2: Sunt si moldovean PS3: Dar sunt o incrucisare reusita a bunului- simt

  7. si tu ai impresia ca in alta parte nu se munceste?ca sta cineva cu burta in sus si ii cade din plop?
    nu stiu unde am zis ca este cineva inferior mie?am impresia ca vorbesc la pereti.
    si daca au parinti care au muncit?ce?au impresia ca sunt singurii?
    poti sa vii ungur,moldovean,oltean,chinez nu este problema mea ce esti cum nu a fost nici pana acum…pentru ca nu cred ca am adus eu asta in discutie vre-un moment

  8. kinki, ia mai ia-ne-o tu la trante frate si muta-te pe alt blog ca deja mi se ridica kktu la cap… pe bune.. lasa-ne.. nu te obliga nimeni sa citesti blogul ei, tai-o si citeste bloguri timisorene, ca tot aveti voi coaiele mai rotunde in partea aia de tara, asa cam ca ungurii. pe langa asta nush daca s-a luat cineva de timisoara cat s-au luat altii de moldova (ca regiune a romaniei), desi cred ca majoritatea sunt atat de cretini ca nu stiu ca ROMANIA are o regiune MARE numita MOLDOVA, total distincta si diferita de REPUBLICA MOLDOVA. TM sucks.. ia asa e bine? GL rulz! de ce? ca avem combinat siderurgic si santier naval. de la noi pleaca marile petroliere pt marea neagra. de la TM ce pleaca? roaba pt compost? mai lasati-o in plm de treaba.. nu va place nu cititi.. nu va ia nimeni dreptu la opinie, nu il luati nici voi pe al altuia la exprimare libera

  9. „4.Salut Timisoara,sunteti niste dulci dar sa nu aveti impresia ca daca sunteti mai la vest aproape de unguri acolo,aveti vre-un corn in frunte.”

    Da suntem mai aroganti ca suntem langa unguri. Si mai bine: suntem aroganti ca avem ungurii la noi in oras. Vorbeste cu oricine vrei mai cu varsta, cu ani traiti in comunism si o sa aiba cuvinte de lauda pentru acest oras. Este o fantoma a ceea ce era din unele puncte de vedere insa spiritul sau civic, dorinta de succes si de a fi primii nu o sa dispara niciodata. Nu zic ca in alte orase nu sunt parinti ce se chinuie pentru parinti, insa aici nu a fost totul roz de foarte mult timp si totusi reusim. Momentan majoritatea moldovei acuma 30+ de ani venea pe „trenul foamei” in Timisoara, prea putini fugind la Bucuresti. Eu cand am fost in Bucuresti nu am ramas impresionat in mod placut cu nimic, insa cand vin aici bucurestenii lauda orasul (si nu numai ei, chiar si clujenii care au un oras superb, cei din Iasi, cei din Ardeal, iar oltenii, aia nu intra in discutie ca aia sunt vaisamar de mama lor cu un singur oras dezvoltat si ala centru de coruptie), iar momentan daca pui un timisorean intr- un loc din Germania ori Ungaria sau Austria mai istoric cu niste case in stil Baroc se va simti ca la el in Centru, acasa, pe cand multi mai dinspre Est ar ramane cu gura deschisa si ar face poze „la maimuta”. Banatul e fruncea cu un motiv😉 iar Timisoara este locomotiva. In totalitate.

  10. timisoara = ultimu vagon🙂 parerea mea.. adica practic pute orasu ala.. e de porc

  11. Iuliane la tine semnalizarie de tablita de inmatriculare cu numele comunei inainte este evident. Nu tu ai dat gaura la macaroana sa nu uiti asta. Faptul ca stai intre ai tai si va suflati singuri in parasute sa va simtiti superiori altor persoane nu inseamna ca este adevarul. Esti un scremanat, cred ca te fortezi sa pari intelectual dar cazi in penibil cu jignirile tale elevate, cu bolile dorite, cu suferintele si chinurile. Fa- ti si cruce, esti un copil de mahala cu putina scoala :-b Faptul ca EU si nu invrs ti- am dat atata importanta denota o mila generala pentru cei ca tine si dorinta mea de a va afla caracterele. Esti putin ca si taranul in mijloc de Mall. Gura casca, balele pe afara si putind a oaie vi sa cumperi plasma. Vocabularul tau nu iti permite sa intelegi tot ceea ce se vorbeste in prezentarea produsului, doar preteul si diagonala (cat mai mare cat mai mare =p~). Daca o sa te roada sa dai de mine sa ma cauti in vara, anul acesta poate o sa stau in tara, sa vi sa imi dovedesti intelectualismul tau. Si sti cand o sa te iau de prost? Cand o sa rad si o sa tac ca mai apoi sa ma iau si sa plec.

  12. deci cum sa iti explic eu mai pe indelete:
    persoanele care au folosit un limbaj din randul bovinelor erau din Timisoara…si tot ei imi spuneau ca ar trebui sa ma simt eu prost ca sunt din Moldova…eu la acele persoane ma refeream
    nu imi pasa cum e Timisoara dar deloc,insa,unii oameni isi atribuie niste merite…pentru singurul fapt ca s-au nascut acolo.
    faptul ca ati fost sub dominatia unei civilizatii mai evoluate nu este meritul vostru..nu vi-l asumati
    si moldovenii astia prosti si saraci vin in Bucuresti sau in alte orase si le dau peste nas multor cetateni neaosi

  13. PS: De la noi pleaca cele mai multe investitii, cele mai multe locuri de munca si oricat te chinui, in secunda in care santierul vostru naval o sa fie iara depasit din pct de vedere moral dar si tehnologic, o sa migrati spre acest TM care sucks. Chinuie- te mai mult. Nu sti nimic despre orasul meu insa eu am aflat destule despre al vostru de la cineva cu 3 facultati ce a fugit de acolo. :-b Poti sa te bati cu o mare caramida in piept a Medicinei si a ce liceu ai facut tu mai incolo, la mine aroganta si puerilitatea asta nu au efect. Ti- am intrat in joc sa te descos. De mult am facut- o, semnalizezi in exces, ai facut faucltatea sa fi cel mai tare de la tine de pe „lopish” sa ti se zic „Doctorul” sau „Doftorasul” (vorba marelui clasic Ion Luca Caragiale in multele sale parodii fata de societatea contemporana dorind a deschide ochii cititorilor de rand, sa vada ca nu ii separa prea mult pe ei de o diploma)

  14. ia gata frana?vad ca vorbesc la pereti
    despre ce este articolul la care imi faci teoria chibritului?
    are vre-o legatura ce am scris eu si ce se comenteaza aici?
    vrei sa scriu un articol despre tema asta?
    sugereaza-mi sa il scriu si se poate continua acolo
    pentru moment cine nu are nimic de scris despre articol nu ii voi mai afisa comentariile

  15. Puteai sa il muti si sa dai raspuns unde trebuia: 2. kinki_DOpe – 20/02/2009
    stiu am postat comentariul gresit erau mai multe ferestre si eu ma scris direct. cer scz mi somn (:|

    Dar na.

  16. inside my brain, locul discutiilor critice si a what not-ului acestui blog

  17. pagina aceea este destinata criticilor sau aprecierilor la persoana mea…nu care oras din ce zona este mai tare…..cine este mai prost sau mai destept…la fel de bine primesc si sugestii..dar nu stau sa analizez acolo subiecte atat de ample

  18. eh i don’ t care: Tm rulz. PS: motzarella este o doamna de succes cu prefixu 3, este la a doua facultate, este vicepresedinta la o firma de succes aici. Nu si- a dat adevaratul id de mess ca nu am lasat- o eu. A facut singura facultatea, se descurca singura in viata. Oricat a incercat iulian al tau sa o jigneasca pe langa ea este un copil iti garantez eu asta. A intrat pe blog ca am dat eu mass cu el. Commentariile ce au urmat nu aveam habar de ele. Insa dumneai nu jigneste, ea doar incearca sa deschida ochii lumii (obisnuinta de la munca, fa asta fa asta si nu fa aia! :-J ) As aprecia daca nu ati mai jigni- o in nici un post intrucat cum a spus si dumneai nu va mai intra

  19. doamna daca este de o calitate morala inalta ar fi trebui sa stie sa se exprime…nu sa vina ca la usa cortului
    jignind nu deschizi nimanui ochii
    pentru modul cum a procedat nu ma intereseaza cate facultati si vicepresedinta cui este

  20. eh diferenta majora dintre fratii mei care au mancat cu mine la farfurie si cei din Moldova ce aduc tarii milioane de euro, dintr- un santier naval muribund: Acceptam criticile, atata timp cat vin din partea unei persoane in varsta. Daca are si studii superioare nici nu ridicam ochii din pamant (nu toti, ma refer aia care am mai luat o palma pentru ca am injurat de mici si care eram invatati sa salutam imediat pe cine intalnim cunoscut, ori sa cedam locurile in tramvai de mici etc etc. , motiv pentru care multi suntem considerati fraieri acuma dar deh :-j de la un timp au toti masin deci nu prea ni se face reclama cu asta :-j )

  21. si acum ce ti-ai dori?ca eu daca nu sunt in varsta sa nu imi exprim o opinie..in mod civilizat?eu zic sa o tragi de urechi pe doamna care s-a coborat la un nivel mult prea josnic pentru titulatura ei …insa e problema ei si serios kinki gata ca nu iti mai accept comentariile si o sa zici ca te cenzurez

  22. Eh, îl cenzureyi exact în momentul în care mă pregăteam să-l întreb şi eu de ce-o fie ei atât de evoluaţi, de occidentali şi nemaipomeniţi? Ce-o fi mâncând că sunt fruncea? Ia spune-ne, dopule, ce-aveţi în meniu?

  23. saracul paun…. a avut mult de munca si nu a mai putut dormi acasa. lasa ca e cald acolo! pe banii nostrii….

  24. Nu sau culcat la 2 sau trezit la 2 si probabil au plecat la un spritz sa sarbatoreasca realizarea bujetului si pe anu asta…probabil o parte vor mai veni la anu…si nu mai au cand sa se vada:(

  25. Ma NERVOSILOR….sa intelegem va rog ca in timisoara sia rupt civilizatia gatu…aaaa si bunu simt si nu a mai ramas pentru restu tarii decat ceva nesimtire…si mult mizerie.kinki_DOpe aia cu te iei de timisoara te iei de neamurile mele….ma lashi….nu a intrat la tn in casa…peste tot sunt oameni si oameni si tote orasele au importanta lor si fabricile lor…

  26. @kinki_DOpe … ma tu esti fetita sau baietel … ca nenea pulerin impreuna cu mine te rezolvam in primul caz … in al doilea caz sa ai parte de detasamentul 3 infanterie

  27. @ kinki_DOpe ai drepate neica’ la fazele cu Timisoara. Faptul ca nu pupi in cur ca restul terminatiilor, se pare ca iti aduce injurii ori bufeuri de superioritate de la tzancii cu diploma de bac si aia copiata ori din partea taranilor ce au mers pe dincolo sa spele WC-uri si sa se bucure de maruntul aruncat in sila in buzunarele lor. Posesoarea acestui blog: ai subiecte interesante. Dar iti demasti si tu prostia treptat, mai ales la astia ce ti- ar da limbi sub coada. zoffo un terminat de pe dincolo si mai sunt destui pe aici. Get a life! Eu acuma am venit acasa de dincolo, sunt din Timisoara. Am circulat si la amaratul vostru de Galati si la satul ala cu denumire de capitala Bucuresti. Tot aici este mai bine, aici si in Cluj. Sunteti niste copii mai naivi cu impresii de oameni maturi. Spanzurati- va! Si mai intai faceti si voi un search pe google ceva, cititi cati bani se aduc la buget din judetul unde este Timisoara, ca kinki_DOpe nu a scris in prostie ce a scris. Iar tu domnita, se pare ca trebuie sa fi un limbist prin preajma ta sa primesti o vorba buna ori vre un fel de sustinere. Prefer sa te injur si sa stiu ca ti- am mai crescut potentiometru arogantei decat sa te pup in cur si sa crape in tine sufletul de fericire.

  28. daca cei care ma sustin sunt limbisti tu in ce categorie te incadrezi?
    pai ma vad ca toti astia care tineti sa-mi spuneti ca sunt proasta,aroganta etc etc va rapiti niste minute bune sa imi scrieti romane…vedeti-va mai de viata voastra….eu nu v-am bagat in seama pe voi dar ma simt bine pentru ca vad ca voi tineti sa va bagati in seama🙂

  29. @nobody … iti multumesc pentru injuriile aduse … ma gandesc acum … de unde stii tu cat sunt de terminat …
    P.S : ori ti-a rupt foamea gatul de ai revenit in Romania?

  30. si apropo de libisti … stii ca sunt 2 tipuri nu … aia care dau si aia care nu recunosc

Lasă un răspuns

