Guilty pleasure No.2

Standard

images7

gummy bears love them….but n-ar trebui sa mananc…shhh

27 responses »

  1. hmz.. mi se spune UrSSu.. can i be your guilty pleasure no3? :>😛 ma rog sunt si eu dulce uneori.. da amarui sa nu uiti care e partea mea cea mai buna😛

  2. am un calorifel portabil :)) si plus daca as fi placerea ta… ce mai imi trebuie mie caldura de la blana cand simpla ta prezenta m- ar face gummy bear?😀

  3. la jugulara… ca sub centura nu se aplica :)) lasa nu esti o raza de soare esti cumulul tuturor razelor de soare ce au ajuns voreodata pe aici pe Terra impreuna cu cele ce nu au ajuns inca ;)) bine asa?

  4. eh… iti face ochi dulci… nu il condamn uitandu- ma la poza😀

  5. eh cainele este pe net vorbim de poza de pe net😀 eu fac deosebirea intre lumea asta paralele numita net si cea reala.. el nu prea :))

  6. fa si tu stand la targ de joburi sigur primesti cvuri cu aceasta criza.. chiar daca esti cheala si grasa.

  7. can u hit me up cu un id de mess? chestia asta cu refresh write si say it e deja secanta :))

  8. ummm…de obicei nu il dau…dar hai ca esti funny o sa ti-l trimit pe mail cand ma intorc ..ca trebe sa fug un pic

  9. iote acuma e mailul bun… da ce sa mai trimiti pe mail cand ai mailul meu sa dai add? :))

  10. vreau si eu ma un gummy bear de-asta..:)) sambata imi dai si mie unu da?:X

Lasă un răspuns

