Demoiselle…

Standard

images6

Poezia urmatoare am gasit-o pe gugle,scrisa in urma cu 3 ani,mi-a atras atentia faptul ca are ca titlu pseudonimul meu.Nu este excelenta,cam prea trista pentru gustul meu insa,ceva imi place la ea,n-as putea sa spun exact ce anume…

Domnisoara D
de Andrei Ruse
am tinut cuvintele-n creier pâna când mi s-a facut rau
e miercuri deja
si nici macar nu-mi vine sa fumez

poeziile sunt niste frustrari negate, asa cred ( si-asta suna prost rau )
de-aia vreau sa fiu furnica
sa ma pot arunca fara sa mor / sa n-am dumnezeu
nici mâini nici degete
asa m-am saturat de carnea asta ca atunci când nu zâmbesti

am sters praful azi înainte sa vii l-am ascuns sub covor
cu toate frustrarile si cu ieri
le-am aruncat în coltul acela denivelat
am strâns lucrurile am aranjat nimicurile-n biblioteca
hainele în cos la rufe murdare
ma tot împiedicam de moarte pe hol
ma tot ridicam în graba sa te-astept curat
mi-as fi dorit sa fiu copilul tau sau sa fie ziua ta

m-am sarutat în palma dreapta
am închis ochii, am zis hai, mai e o ora
am strâns palma
am închis lumina
am pus niste blues
iar iubirea vine
dimineata cred
când toti stau înca mahmuri la stirile de pe proTV
si eu ma bucur de tine ca de ultima zi
de mâine

30 responses »

  1. e reusita, pe final mai putea sa faca mai fain, e reusita faza cu neintelegerile ascunse sub coltul de covor, ca si impiedicatul de moarte. e melodramatica, putin necizelata, parca un fel de declaratie de adio pe undeva daca nu iese ceea ce spera. ce face iubirea din om😕

  2. eh… lasa cresteti mari.. vedeti voi ca dragostea sentimentala nu prea are loc cu familia adevarata pe termen lung😀 poate pune doar baza restul este dictat de dependenta unuia de celalalt si de trecerea anilor in mod ireversibil. eminescu de aia a murit singur cu femei pe langa… era un copil la capitolul asta, un idilic, voia ceea ce nu exista😀 sau poate doar se doreste a crede ca exista din dorinta de a ridica in slavi niste sentimente😀 da… ce stiu eu… :-j Cupidon exista si trimite sageti in stanga si dreapta de la un timp dupa 2 sapt de relatie.. e mai activ ca oricand… cred ca a intrat si el intr- un concern, devine ca si rosia de sera, frumoasa, comerciala da fara nici un gust comparativ cu cea crescuta cu truda

  3. PS: mi lene sa dau caps lock sau sa tin shift la nume sau incep de propozitii… azi asa sunt😀

  4. nu-i problema poti sa scrii cu vrei numai sa fie inteligibil…si totusi daca este asa cum spui,de ce exista cupluri care se iubesc si dupa 50 de ani de casnicie…tre’ sa fug continuam mai tarziu😉

  5. se iubesc ca bunicii si dupa meri la bunicu si iti da sfaturi sa sari pe una si alta si ca el asa ar fi facut daca era tanar… nu crezi ca este comod sa vi aks si sa ai mancare, haine spalate tu sa dai doar la coasa sau ce te- ai obisnuit in viata? :)) asta e partea cu dai si primesti.. dupa ceva timp realizezi ca nu mai ai timp…

  6. hmz… eu sunt realist… deci ne contrazicem unul pe celalalt ca persoane?

  7. in nici un caz nu te contrazic ca persoana….ar fi ciudat nici macar nu te cunosc :)…nu-ti contrazic nici parerea pentru ca iti apartine…sper numai ca lucrurile in viata mea sa decurga mai frumos decat se spune…

  8. eh inca nu se spune asa este o teorie personala care trebuie brevetata de mai marii intelectuali ai acestei tari ce ne conduc: Boc si Basescu :-b ma simt onorat :))

  9. nescrisa da ascultata acuma la tel si la net… uh ce tara minunata😡

  10. da da exista unele chestii ce as prefera sa le fac singur pe mess sau pe tel cu pretena :))

  11. acum sexul in grup sau alte fetisuri de genu’ nu mai sunt imposibil de atins…nici macar prietena nu o sa se poata opune :))

  12. da pai na… acu sa gasesc si pretena… si una dornica de sex la tel sau comp si mi- s aranjat… ma impretenesc mai tare cu manuela prin intermediul telefonului :))

  13. in pat cu altul.. cika acuma nu este pusa la share. cocalar tipul da nu practica shareul. o fi pentru ca era mai mare ca mine tipa :)) cine stie daca a fost vreodata ea la share si nu a s- a scurs informatia din greseala, un mic backdoor :))

  14. ihhh urat asa…trist cand se intampla treburi de astea….dar are balta peste numa’ undita buna sa detii :)))

  15. stii cum ii la undita? cu cat e mai mare undita cu atat e mai mare pestele😀 :))

  16. nust cum e pentru ca nu prea am fost la pescuit…am fost o singura data…si am stat 4 ore in ploaie si n-am prins decat vreo 2 pesti cat palma…cred ca nu am avut undita buna..or something

  17. eh eu am pescuit odata in viata mea cand aveam vreo 6 ani si era sa pic in canal sa ma inec, broastele imi mancau toata momeala si nu am prins nimic. deci… nu prea am succes cu undita.. si era undita mareeee bat- o vina :)) mai mult succes am avut cu galeata la rau la Timis :))

  18. Voi ati facut un fel de discutie pe messenger din aceste comentarii. Bravo voua. Am citit chestiuni interesante. Kinki_Dope are dreptate in ceea ce priveste iubirea si obisnuinta. Nu in totalitate, dar destul.

  19. Scrie si rescrie. Corecteaza, cenzureaza si reciteste. Scriitura buna se face cu talent si cu maiestrie. Asftel iti vei atrage foarte multi vizitatori si oameni care au ceva de spus despre blogul tau si despre gandurile tale.

  20. blogul asta este pentru mine…le multumesc celor care ma citesc …nu fac bani din asta,nici nu ma intereseaza sa ii fac,nu imi fac publicitate…sper doar ca cei putini care ajung pe aici sa nu se plictiseasca

Lasă un răspuns

