Special pentru back_to_back

Standard

M-a mancat pielea,altfel nu pot sa imi explic de ce am intrat in gura unui inapt.

Un anumit domn deranjat de blogul meu si frustrat probabil de ideea ca nu stie ce este de fapt un castravete de mare,sau pentru ca s-a deplasat pana la camara sa vada daca mamica lui nu a pus si ea la borcan „castraveti d’astia” si a descoperit ca :NU!,a vrut sa ma puna la punct.

Nu ma cred eu vre-un Dumnezeu pe pamant dar sa ma scuzati acesta a fost limbajul folosit:

„Du-te tu la scoala, FA, inainte sa-ti faci un blog si sa-ti pui o poza cu fata ta din profil..acoperita cu fond de ten😉 Vad ca vrei sa te combini si aici de ti-ai pus avatar.”
„Fa” e prescurtarea de la fata dar ce sa stie retarda de tine. Si daca scrii ce ai tu chef scrie-ti pe hartia igienica si sterge-te in baie cu ea ca nu trebuie sa citim noi toate cacaturile tale.”
„Lumea trece prin criza economica si Domnisoara D vorbeste de castravetii de mare =)) Get a life FA
Mai nou poate pitzipoancele pline de fond de ten isi fac blog si scriu lucruri redundante. Mars la supt FA”

1.Scoala am mai multa decat are familia lui mergand pana la gradul al 4-lea la un loc.

2.Da mi-am pus poza,asa si?Mi-am pus-o pentru ca mie nu imi place sa citesc lucruri scrise de cineva fara identitate.

3.Daca iti este ciuda pe fata mea afla ca ,na,nu folosesc niciodata fond de ten,mori!

4.Nu,interesantule nu vreau sa ma „combin” ca nu sunt subtanta chimica sau orice altceva.

5.FA e prescurtarea de la „fata” cand „pla” o sa fie prescurtarea de la „pila”

6.Nu scriu pe hartia igienica pentru ca este greu,si daca as scrie pe ea nu ar mai fi igienica

7.Daca lumea trece prin criza economica nu pot sa ii imprumut eu cu bani ca nu sunt B.N.R sau bocitoare de profesie.

8.De supt,sug cand vreau eu nu cand vrei tu ca daca era cand vroiai tu traiam intr-o utopie!

Nu ca as simti nevoie sa ma explic unui infect dar mai eliberez si eu stresul :))

11 responses »

  1. :)) da’ cat tupeu pe tine sa-ti permiti sa vorbesti in limba engleza si sa iti faci si blog !!! HUO..!! :-” :)))

  2. ti-ai schimbat blogul…e mai interesant asa! nu am sa comentez postul acesta…. doar iti spun ca esti cool! keep up the good work😉

  3. recunoaste:ai fond de ten…gata cu asta te-a prins…stiam eu ca defapt esti o baba plina de riduri😛

  4. aaa nu-i frumos din partea ta…m-ai deconspirat…acum stii prea multe va trebuit sa te reduc la tacere…zi-mi cnp-ul ca vin sa te caut :))))

Lasă un răspuns

