Evolutia castravetilor de mare

Standard

images13

Tocmai am venit de afara….ploua ca dracu’ si bineinteles am ajuns ca un caine ud si bolnav de parkinson acasa.Peripetiile incepanad de la faptul ca mi s-a stricat umbrela pana la a nu reusi sa prind nici un maxi-taxi nu are rost sa le enumar.

Si ajunsei acasa si deschisei za mess.Lista mea de mess e restransa si pana acum aveam impresie ca nu este populata de pui cu trei picioare,gaini cu doua capete sau masculi alfa-beta-gamma-delta cu creierul asemanator unui castravete de mare.Ei bine m-am inselat,personajul de ceva vreme imi zgaria retina dar nu l-am bagat in seama,pana acum cand gradul meu de nervozitate sare de pe scara richter.

El este masculul beta cu aspiratii spre alfa.In general masculul alfa din grup este cel care domina, nu-i asa?Masculul beta,necercetat pana acum pentru ca acesta statea sub coada masculului alfa delectandul cu miscari circulare ale limbii, are bani si conduce o masina,a nu se intelege ca ii apartin,are grija mamitica sa isi intretina odorul.Masculul nu are o inteligenta care sa te faca sa te gandesti la originile vietii,poate doar la originile Lui obscure(scriu lui cu L pentru ca undeva acolo are „The God complex”).

Nu este vreo Afrodita,varianta masculina,dar are impresia ca doar daca arunca o privire sper o muritoare aceasta va cadea cracanata sub farmecele lui.

Masculul beta se considera un formator de opinie,o persoana care lanseaza trend-uri,el isi indeamna restul prietenilor lui imaginari,si asta pentru binele lor,ce poze sa foloseasca ,ce statusuri sa foloseasca,si deseori are accese de coprofilie utilizand in exces cuvanul cu „c”,si nu  ma refer la creier,cirese sau catel.

De asemeni el reprezentand maximul in toate, lanseaza pareri la adresa altora,face glume la care rade doar el si peretele de care se sprijina.

Asta vrea  masculul beta sa se creada despre el.Problema e cand ii sare in ochi masculului alfa.Atunci trebuie sa accepte umilinta si oprobiul public.Dar nu va lasati inselati,beta se va retrage dar isi va aduna puterile sa revina la suprafata.

Procesul de iesire in evidenta a lui beta este unul distractiv pentru ca va avea multe momente halucinante de cretinitate,dobitocenie si nesimtire.Astea vor parea amuzante doar daca ai un simt al umorului foarte bine dezvoltat.

Dedicatie pentru tine,refrenul il stii😉

Eşti un nasol cu lanţ de aur la gât şi creieru’ gol
Cumperi ţoale de firmă false, bagi mecla-n mall
Ai un seria 5, îţi pute botu` plescăi menthol
Mor femeile după tine… fă-ţi un control
Cap de bivol ! Văd că tu n-ai rude, ai stol
Şi-o să-mi aduc în pistol muniţia de război la paintball
Eşti parvenit, dai cu banii-n lăutari…

Acest articol nu este un pamflet,si nu trebuie tratat ca atare.Orice asemanare cu personajele reale este intentionata.

Na ca m-am descarcat!:)

Update:viata extrem de palpitanta si periculoasa a castravetelui de mare.Nu lasati copii in fata ecranelor,cei care sufera de epilepsie sau cu inima sa nu urmareasca filmutelut.Va previn nivelul de gore este maxim

13 responses »

  1. Acest „castravete” ori e vreun fost ( se poate intelege asta din ceea ce ai scris ) , ori tu chiar ai o problema :P…

    Ps: vroiam sa scriu ceva mai inteligent dar mananc . Revin

  2. e un fost…?daca te referi la iubit crede-ma pe cuvant…nu as batjocori pe cineva pe care la un momentdat l-am iubit pentru ca m-as face singura de ras.
    cat despre punctul 2 da am o problema…nu suport genul asta de oameni🙂

  3. alex, se trage pe nas ce iei tu? mai citeste o data articolul🙂

  4. @iulianmd …nu cred ca te-am jignit sau am jignit ( castravecior , cumva? )

    @alinamd …e de ajuns ca se suporta ei pe ei si intre ei..cam multi de „ei”

    PS: cum am putea sa colaboram???..asta daca te intereseaza…

  5. eu nu am avut „curaj” sa-mi fac un blog propriu..ma ocup de alt proiect acum…ma gandeam sa-ti trimit din cand in cand niste texte pe care daca le vei vrea le vei putea folosii

  6. a,dar nu m-am enervat…e o mica lectie moralizatoare…pentru ca respectivul sigur a citit🙂

Lasă un răspuns

