A te droga sau nu…asta e intrebarea

Standard

images10

Am citit de curand pe un blog efecte, mituri blablabla-uri despre droguri.Nu vreau sa vorbesc din carti sau despre ce spune unul si altul.Vorbesc doar despre ce stiu eu foarte sigur,din surse mai mult decat sigure.

In primul rand ce da dependenta si ce nu:

In general tot ce este modificat chimic de catre om,va da dependenta.Asta este si obiectivul traficantilor…au nevoie de bani deci vor face ceva ca omul sa se intoarca pentru mai mult:

Care droguri sunt modificate de om?Asta stim cu totii:cocaina,heroina,toate genurile de pastile,prafuri si ce or mai fi, ca nu sunt experta in toata gama variata de droguri.Mai este si faimosul LSD,cel mai periculos pentru ca este printre cele mai puternice pastilute care te trimit sa canti tralala pe campii.LSD-ul a fost descoperit de catre un doctor,care mai apoi il administra puscariasilor cu intentia de ai aduce pe drumul cel bun.Cocaina,undeva pe al sfarsitul anilor 1800 era folosita in mai toate medicamentele,chiar si in siropurile de tuse pentru ca in doze mici avea un efect calmant.Sa nu mai vorbim de faimoasa Coca-Cola care a fost un succes nemaintalnit tocmai din cauza folosirii cocainei in compozitia sa.Asta pana cand s-a observat ca lumea prea cumpara siropuri de tuse si tot ce continea coca,si astfel a fost scoasa din circulatie si declarata ilegala.

Efecte:

Efectele sunt greu de stabilit pentru ca depinde de psihicul fiecarui om.

Marijuana,canabis,hash:la majoritatea este starea de lene,rasul in continuu….unii pot retine mai usor informatiile cand fumeaza,altii se sperie de clanta de la usa,vorba lui Teo,altii sunt tacuti si numara scamele de pe covor,sunt care se cearta cu lucrurile din jur sau cu ei insisi…de obicei nu sunt halucinogene dar iarasi depinzand de cantitatea si de calitatea ierburilor pot avea fel si fel de variatii.Multi cica inteleg mai bine viata,nu stiu cat de bine o inteleg dar intr-adevar iti largeste orizonturile.La fumatorii cu experienta efectele sunt diminuate insa am intalnit si cazuri in care de fiecare data dupa ce fumau vomau.V-am zis totul e relativ la iarba…insa efecte rele nu am intalnit,nici nu cunosc vre-unul impotent si nici altul cu deviatii de comportament din cauza fumatului.Betia e mai rea decat fumatul pentru ca majoritatea celor beti devin violenti…cei care fumeaza sunt prea veseli ca sa se complice.

Fun fact:marijuana este uneori folosita,de catre doctorii curajosi, in tratarea cancerului🙂

Fun fact:frunzele de marijuana sunt mestecate de catre locuiorii Americii de Sud,pentru ca traind in munti la inaltimi mari unde aerul este rarefiat aceasta planta le oxigeneaza mai bine creierul plus ca acei oameni au o longevitate ce nu poate fi egala nicaieri in lume

O categorie aparte a ierburilor este mai nou venita pe plaiurile mioritice Salvia divinorum:ei bine,nu este vorba despre salvia folosita de Colgate in reclama cu domnul castor…este singura specie din vre-o mie daca nu ma insel cu efecte halucinogene.Este oarecum o curiozitate,pentru ca tripurile sunt foarte puternice si de scurta durata.Ei salvia este mai problematica,desi deloc ilegala.Reactiile oamenilor sunt mult mai diverse decat ale ierbusoarelor arhicunoscute(am pus in articolul precedent o reactie foarte amuzanta la salvie).Pai sa vedem,isi face efectul undeva in primele 10 secunde de la expectoararea fumului.Conexiunile neuronale sunt total facute praf,pierzi contactul cu realitatea,pierzi capacitatea de a vorbi coerent,ai tot felul de halucinatii,nu iti poti mentine echilibru.Bineinteles,salvia este de diferite concentratii cea mai slaba fiind 10x,cea mai puternica 100x.10x razi ca prostul – 100x vezi iadul si raiul🙂.Sunt persoane care dupa consum nu mai vor sa treaca prin aceasta experienta socanta,iar totul depinde doar de psihicul consumatorului.

Mai sunt si ciupercile…la fel depinde de tip etc etc…cam aceleasi simptome

Drogurile de categorie grea:cocaina,heroina,methampetamina,ecstasy(cu toate variatiile de pill-uri) si tot ce a fatat mintea omului de-a lungul evolutiei.Toate sunt proaste,produc dependenta te baga in cele mai tampite trip-uri dupa care ai dureri fizice pentru ca,al tau creier zapacit vrea mai mult.Se stie foarte bine ca in cele din urma duc la moarte.Sunt care au murit in timpul trip-urilor pentru ca s-au aruncat de la etaj,au condus masina si au intrat pe contrasens si exemplele sunt nenumarate.

Concluzia mea:ca si in cazul semipreparatelor care te fac cat un porc,de asemeni drogurile modificate chimic te distrug.

Nu e propaganda pentru iarba dar nici daca o consumi nu esti un distrus…slava domnului multi intelectuali o consuma😉

Inca o chestie cand consumati cate ceva care va transporta pe alte meleaguri🙂 faceti-o intr-un mediu confortabil,cu oameni in care aveti incredere si care nu va paranoiaza din prietenie,ca sa apareti apoi pe youtube cu denumiri gen primul fum al prietenului meu dobitoc.

Have fun!

36 responses »

  1. Sunt total împotriva drogurilor puternice ca
    heroina sau cocaina. Am fumat un timp
    marijuană. Atunci a fost cool, n-a dat
    dependenţă, dar acum m-am cuminţit şi
    cred că aş evita chiar şi drogurile uşoare…

  2. Nu prea este alegere în adevăratul sex al cuvântului, pentru că este pedepsită legislativ. Una e să alegi între un măr şi o pară, şi alta între a consuma droguri sau nu. Cel puţin, în primul caz statul nu intervine…

  3. Şi care ar fi consecinţele dacă aş alege între 1 mln de dolari şi 1 mlrd de dolari?
    Chestiunea alegerii e intens vehiculată de cei cu Biblia, care au construit tot ei un rai şi un iad, şi te pun în faţa alegerii, ca să te poată culpabiliza.
    Pentru mine, alegerea adevărată e cea dintre două opţiuni egale.
    În cazul de faţă, nu se pune problema alegerii…

  4. mai enervant ma faci sa rad…cand vre-o data o sa fii pus in fata a doua optiuni egale?daca trebuie sa alegi din start inseamna ca cele doua nu sunt egale….alegi marijuana iti intoxici plamanii vrei heroina crapi…si numai la nivelul asta daca analizezi si nu este egal

  5. Păi asta e prblema mea. Mă refeream la neintervenţia unei terţe persoane, care să-ţi indice traseul, cu biciul…

  6. eu nu cred ca atunci cand cineva vrea sa incerce un drog indiferent care,prima data se gandeste daca e arestat…daca era asa nu erau atatia consumatori de droguri ilegale …si prea putini consumatori sunt prinsi😉

  7. Ba să ştii că e un factor inhibant, şi poate că e bine în acest caz, nu se ştie cum ar evolua lucrurile…

  8. dupa cum am spus si in articol tot sunt total impotriva a tot ce este modificat de om ….nu inteleg de ce si marijuana este drog ilegal…dar ma rog…nu fac eu legile

  9. din ce inteleg eu alina , tie iti place marijuanaaaa :X . oricum despre articol , e bine ca nu ai umplut randurile cu frazele comuniste pe care romanii le atribuiesc drogurilor😛 mi`a placut🙂

  10. atata timp cat nu dauneaza mai mult decat mi-ar dauna o tigara n-am nimic impotriva..ma bucur ca ti-a placut…sper ca fiecare sa inteleaga ce trebuie din ce am scris p aici🙂

  11. Am întâlnit şi mulţi dobitoci care se credeau vizionari numai pentru că consumau marjuană..

  12. De ce ar trebui sa aleaga cineva daca sa consume droguri sintetice sau droguri „sanatoase”…ca asta se intelege din ce ai scris tu…marijuana???sanatate curata frate!!!cei care fumeaza???superi tipi niciodata nu fac urat!!!!sa inteleg ca`ti place sa fumezi iarba…pt cunostintele tale,dauneaza mai mult decat o tutunul😉 dar tot tu spuneai ca „e strict alegerea fiecaruia ce isi baga in plamani sau dupa caz ,vene”.in rest,ai scris chiar ok,doar ca nu inteleg de ce ti`ai dori atat de mult sa se legalizeze marijuana…

  13. in articolul asta mi-am exprimat strict parerea mea…si daca e sa alegi intre doua „rele” e bine sa alegi raul mai putin rau,ca sa spun asa….nici o varianta nu este una sanatoasa…iarba te poate afecta mai mult decat o tigara,dar avand in vedere faptul ca iarba nu se fumeaza ca tigarile…iarba o fumezi muuult mai rar pe cand tigarile se fumeaza cu pachetele…si cum am mai spus fiecare face fix ce doreste din partea mea…si sa o luam si pe partea cealalta sa nu se legalizeze marijuana dar sa se interzica cu totul alcoolul…ce-mi place mie conteaza mult mai putin,dar sunt cateva mituri care s-au format in jurul unor lucruri mai putin cunoscute pe care am vrut sa le demontez…cam asta ar fi

  14. lidia, stiai ca majoritatea spitalelor din lume au in stocul farmaceutic, un kilogram (DA, UN – 1 – KILOGRAM) de marijuana pura? si ca se administreaza bolnavilor de cancer, parkinson si alte boli speciale, in fazele terminale? bineinteles ca nu.. te-a educat mamica, ca daca pute nu se-atinge.. cand ai sa-mi arati medicu care da un kent 8 unui bolnav de cancer in metastaza, atunci POATE o sa iti dau dreptate.. pana una alta daca nu stii compozitia chimica, ce efecte are exact, daca n-ai incercat, daca nu stii decat ce-ai vazut la tv, ce s-a scris in ziare si ce ti s-a zis la scoala.. nu comenta, ca o faci in plus.. extrem de in plus..

  15. si cum am mai spus nu e propaganda pentru nici un fel de drog,halucinogen etc,dar pentru ca omul in esenta este viciat si este definit de viciile pe care le are,este necesar sa fie discutate si laturile mai intunecate😉

  16. Alcoolul consumat în cantităţi mari e mult mai dăunător decât marijuana. Aş prefera, dacă aş fi pus în faţa alegerii, să am în preajmă un consumator de marijuana decât un beţiv cronic.
    Ar fi mai bine dacă în stadiile terminale ale cancerului s-ar folosi marijuană în loc de morfină…

  17. iulian,nu fi chiar asa de acid in comentariile pe care le faci sa`ti spun doua motive…primul ar fi ca nu stii cum m`a educat pe mine „mamica”,de altfel nu cred ca te intereseaza si al doilea(cel mai important) e ca da,stiu ca marijuana este asociata chimioterapiei,tocmai pentru ca reduce starea de greata si este stimulent pt apetit,mai stiu ca a fost folosita si in tratarea anumitor afectiuni ocluare care afecteaza nervul optic,dar fara prescriptie medicala,calitatile marijuanei sunt depasite de eventualele daune asupra organismului.oricum se fac inca teste pentru ca marijuana,cannabisul si derivatele acestora entru a putea fi introduse in cadrul tratamentelor medicale.Pe de alta parte,fumatorii nu consuma pentru ca le-ar fi fost prescris un astfel de tratament ci din pura placere(placere cu care nu am nicio problema).
    Vorbind despre compozitia chimica…desi asemanator cu fumul de tigara(contine monoxid de carbon si gudron),marijuana are 50% mai mult gudron,de aici si gradul de intoxicare marit…(alinamd spunea ca nu face propaganda drogurilor…nici eu tutunului,desi fumez).
    Si daca faptul ca am postat un comment pe blogul domnisoarei D a fost simtit ca fiind „extrem de in plus”,atunci imi cer scuze…mea culpa

  18. ca sa iti poti forma o parere cred ca e nevoie si de documentare. daca ai putina rabdare, urmareste te rog acest documentar facut de BBC (in 5 parti separate, e putin enervant, dar merita)





  19. ma voi uita promit,cand voi avea timp…si repet parerea mea are baze temeinice….ms inca odata pentru indrumari

  20. sint convins ca ai cules ceva informatii si experiente, dar multe lucruri pe care le sustii nu sint… sustinute.
    ghidul asta e un rezumat, poate cel mai actualizat din punct de vedere stiintific dintre cele la care are acces publicul larg

  21. nu neg …dar pe subiectul asta au fost mereu discrepante intre ce spune stiinta si ce se intampla cu adevarat…de multe ori parerile oamenilor de stiinta au fost influentate din diverse motive :)…m-am uitat la primul filmulet e interesant😉

  22. Drogati- va fratilor cu ce prindeti cat sunteti mici sa aflati ce efecte au. Decat sa te droghezi cand esti plin de probleme si cu o varsta mai mare,cand vin din toate sensurile. Am facut- o de mic de la medicamente cu alcool sau fara,la gaz butan. E o chestie de preferinte. Nu creeaza atata dependenta pe cat se crede,e o chestie de mentalitate sa stii cand ai nevoie. Nu ca non- stop ai nevoie… este mai mult un relaxant, un sport de performanta pentru a uita 2 min de problemele ce iti fug in cap. Iar cum in copilarie o mare problema era plictiseala de la scoala casa, zona… trebuia sa inveselesc atmosfera :-” Cert este ca am depasit faza aia si stiu ca pot sta intr- o camera unde se fumeaza iarba pentru nu o sa cer un fum niciodata, deoarece nu imi place mirosul si gustul deci …(prafuri si injectabile nu am bagat aia este o mare prostie trebuie sa fi retardat sa te apuci). Nu m- am apucat de prea multe probleme, m- am apucat de curiozitate si m- am lasat la fel de repede cum m- am apucat. A tinut un an jumate 2 per asta in adolescenta. Si de fumat nu fumez,nici acuma si nici nu beau in exces. Deci parerea mea ca nu trebe sa faci non- stop ceva ca asa fac aia de la care ai invatat si sa iti stii nevoia pentru care folosesti acel ceva,nu placerea care ti- o da neaparat.

  23. Uuhh, m-ar interesa si pe mine marijuana..cik nu da dependenta..macar odata as incerca dar de unde?

  24. am citit si mi se pare destul de interesant admir o asemenea discutie dar am o singura intrebare DEEE UNDEE CUMPAR (stau SJ in localitatea Jibou (langa zalau ) postati detalii sau adresa de mess:P

  25. n-am nici cea mai vaga idee…si stii…inca e ilegal si nu o sa afli asa ceva prea curand…dar mai nou au aparut spice-urile care sunt varianta legala a ierburilor …nust daca si in zalau dar daca nu au aparut o sa apara…la noi apar precum ciupercile dupa ploaie ;))

  26. Ai dreptate. sunt de acord cu tine. ultimul mesaj ramane: Legalize It!

  27. Salutare, as putea sa va informati mai bine in legatura cu canepa (cannabis). Daca ati cauta pe G*, istoria canepei, de ce e canepa ilegala…

  28. hai salut fratilor consumatorilor si neconsumatorilor….nu inteleg dc va contraziceti se stie ka tanti MARIA e IARBA nu drog,dak la noi in romania e ilegal nu inseamna k e drog…astia mici cocalri,nu va agitati aiurea si nu va bagati unde nu stiti…parerea mea despre marijuana e k at cnd o fumezi si t ia marfa sau paranoia cum vreti voi,se schimba totul eu unul ma relaxez f bn cnd fumez si mai ales cnd asc muzik house la nebunie sau hip hop p simtul jointului,e altfel viata,cum zicea domnul d mai sus k ar trebui s n gandim dak duce la cv bun,mai pustiulika pai u ce dq ai fumat k dak fumai un an jumate 2 nu ma ziceai u nimik…in fine eu m gandesc mereu inainte sa fumez un joint dak e bun sau duce la cv bun=pai duce cum s nu duca la viatza total schimbata si mult mai frumoasa k in realitate…asa k taceti dqului dn guri k numai aiurea vbiti…fortza GUESS WHO – Fumam FLORI ILEGALE FARA PETALE,MUGURII SUNT SINGURII CE NE SCOT DN BALAMALE (ce marfa piesa)v-am salutat cu respect pt cei kre respecta si la restu kre nu baga si vb aiurea mai ducetiva si zicetii parintilor s va cumpere masini si ce-ati mai vrea k sigur duce l cv bun…VERDELE MEU (BITZA SI OMBLADON)

  29. robert vad ca esti „fumacios” da-mi si mie cateva adrese de shop-uri de la tine din oras sau daca nu stii adresa exacta da-mi macar pc de reper…valabil si pt ceilalti daca ma puteti ajuta cu informatiile astea v-as ramane recunoscator..va multumesc anticipat..aveti grija de voi

  30. Ihi…bine mi-ar fi prins niste iarba cand eram deprimata, cand singurul motiv pt care traiam era ca nu puteam sa mor…in fine, ma bucur ca nu esti incuiati d-aia care pun in egalitate marihuana cu orice altceva..
    PS:stii ceva de enervant? ca si-a desfiintat blogul si nu stiu ce mai face…poate stiai tu…

Lasă un răspuns

