Articol „enervant”

Standard

Din start rog a mi se scuza limbajul insa majoritatea cuvintelor nu-mi apartin.

M-am abtinut o buna bucata de timp dar deja si rabdarea mea pe care o consideram infinita,a ajuns la capat.

Mi-am facut un nou prieten domnul enervant!

Biografia domnului enervant este destul de scurta avand in vedere ca nu vrea sa se prezinte:traieste in Republica Moldova,Chisinau si este homosexual.Nu ii stiu varsta dar am aflat ca ii plac barbatii intre 40-45 de ani,parosi,musculosi dar,atentie,fara plete.Cica nu ar face niciodata sex anal,pana acum 2 ani nu facuse sex deloc,iar de vre-un an dupa spusele sale este indragostit de un barbat pe care de asemeni nu l-a vazut de o buna perioada de timp.

Ei va intereseau informatiile astea?Ei bine nici pe mine,dar in viata mai primesti si informatii pe care nu le ceri.

Mai departe este bine de stiu ca are un cui impotriva heterosexualilor(imagine that) si impotriva,si aici citez,”purtatoarelor de vagin”,cei care nu sunt gay sunt „animale de prasila”,marea majoritate a heterosexualilor sunt inculti si totusi el nu vrea sa fie discriminat.Considera ca societatea heterosexuala nu ii creeaza conditii de agatat sau de a se fute,si este foarte trist ca homosexualii nu apar in manualele scolare.Considera de asemeni ca Dumnezeu este gay….si a decis sa ma citeze in cateva dintre articolele lui.

Bine,ar mai trebui notat faptul ca inteligenta nu este la ea acasa cand este vorba de el si logica numai el si-o intelege.

Ce m-a deranjat nu se regaseste in descrierea de mai sus ci in faptul ca face din articolele mele ce vrea el,fara a avea vre-o legatura cu ceea ce sunt ele in realitate.

In cele ce urmeaza va voi da exemplele necesare si fiecare sa traga concluziile:

http://enervant.wordpress.com/?p=2200&preview=true

Articolul de mai sus este raspuns la urmatorul meu articol:

https://alinamd.wordpress.com/tag/sinucigasi/

Dar povestea nu a inceput de aici,nu,suntem cunostinte mai vechi,incepand de aici:

Articolul lui:

http://enervant.wordpress.com/2009/01/13/a-ofensa-e-totuna-cu-libera-exprimare/

Articolul meu:

https://alinamd.wordpress.com/2009/01/11/mda/

Si….stiu ca este multa literatura dar asta e ultima:

Articolul lui:

Despre inocenţa cuvintelor « enervant.wordpress.com

Articolul meu:

https://alinamd.wordpress.com/2009/01/13/normalii/

A si daca vreti sa va distrati cititi si comentariile…sunt mai mult decat socante,ilogice si daca ai un simt al umorului foarte dezvoltat chiar amuzante.

Distrati-va sau enervati-va optiunea va apartine…

2 responses »

  1. #Ce m-a deranjat nu se regaseste in descrierea de mai sus ci in faptul ca face din articolele mele ce vrea el,fara a avea vre-o legatura cu ceea ce sunt ele in realitate.#

    Alina, şi ce sunt artcolele tale în realitate?

Lasă un răspuns

