Inceputul

Standard

images7

Eh,si a mai trecut un examen…biologie celulara!L-am luat cu nota mare…slava domnului nu am picat nimic din ce am dat pana acum…dar pe cine pacalesc,greul de acum incepe.

Bineinteles ca azi-noapte cred ca am dormit o ora si ora aia asa adunata.Dar nu a fost o noapte pierduta,nuuuu…si nu pentru ca mi-as fi zdrobit creierii invatand…ci pentru ca am aflat ca au gasit-o pe Magda,care aparent disparuse misterios.Nu ma judecati prea aspru, pe la 4 dimineata nu sunt prea multe optiuni si aia erau singurii tampiti care dadeau din gura la ora aia.

La 7 m-am ridicat din pat mai mult in stil zombie pentru ca nici acum nu imi aduc aminte ce am discutat cu ai mei pana am iesit.Afara frig,neplacut.Iau autobuzul unde o doamna mai mult decat corpolenta ma striveste de geam :)).Ajung la locul de intalnire cu 15 minute mai devreme,imi aprind o tigara,mai citesc ceva si numai bine ca vin si fetele la fel de stresate si nedormite.

La facultate incepe veselia incepem sa ne destindem,radem…radem mult…Intram rand pe rand si fiecare tremuram in fata microscopului.Dar de data asta limfocitele nu ne-au mai fost dusmani…am luat cu totii.

Apoi a urmat cafeaua,nelipsita cafea,in acelasi loc cu aceeasi oameni dragi.

Pana la urma a fost o zi buna…au mai ramas 7🙂

One response »

Lasă un răspuns

