Trist spre … tragic

Standard

images1

Pentru ca ma plictisesc tare dar foooarte tare in seara asta,si acest lucru se datoreaza faptului ca al meu tata mi-a facut placa de sunet praf,semnalul de la tv(sa-i ia naiba pe astia de la Dolce)este mort si ingropat iar radioul din bucatarie este prins in perete, incerc ca gasesc lucruri f interesante de facut in linistea profunda,de imi aud sangele cum curge prin vene,care ma incojoara.

Primul lucru pe care as putea sa il fac ar fi sa invat,dar…nu.

Carti sa citesc?Mi-am epuizat biblioteca…doar sa recitesc ceva dar nu are nici un sens.

Sa crosetez,sa fac prajituri,sa meditez sau poate sa numar cate ace are bradul meu artificial?

Neah,nust sunt in pana de idei…oricum nu prea pot functiona fara un pic de galagie in jurul meu.

Vorba aia la ora asta parca sunt din alta retea …mai lipseste sa sting lumina si daca fac asta…cine vrea sa vina mai tarziu sa stea pe intuneric cu mine?…pliz?:D

13 responses »

  1. e bunnn..mai avem 3 colturi de camera de ocupat …ca io stau in mijloc :))

  2. pt ca sunt o sefa de aia si e camera mea si stau unde vreau :))

  3. bai dutii ma..:))
    ia gata schimbam locul la mine`n camera😀

  4. fara frica…nu se musca…bine ai venit…ia un loc…acu tre sa asteptam sa vina noaptea😀

  5. ma cam doare inima si nu stiu daca sunt indragostit sau am probleme cu sanatatea!

  6. zic eu ca daca sentimentele sunt reciproce nu are de ce sa doara😉

Lasă un răspuns

